søndag 7. juni 2009

Frövidagen 30 mai -09

Lördagsmorgonen startade med kanonväder. Blå, blå himmel och strålande sol. Det kunde inte bli bättre.
Vi jobbade som flittiga bin från åtta på morgonen, jag hade en kompis till å hjälpa mig ställa ut alla mina nya varor. Jag fick hem en jättestor leveranse från IB Laursen fredagen innan så vi bestämde oss för å ta fram endel saker för å göra reklam för mig.
Veronica ställde ut lite produkter som hon hade spesialerbjudande på.
Elli kom vid tie tiden, tjejen som skulle ansiktsmåla alla barn, och vi gorde i ordning ett bord till henne.

Vid elleva var det bara å invänta alla kunder.... Och vi väntade, och väntade....Det såg tyvärr ut som om ingen skulle komma förbi så vi blev lite besvikna. Etter en stund kom det några och Veronica sålde endel produkter, samt fick flera bokningar. Vi sålde också några presentkort till morsdag.
Min stånd fick tyvärr stå ganska så urörd, men det kom noen trevliga kunder under dagen som handlade lite. Tack alla ni rara!

Jag måste erkänna att jag svättas lite ettersom jag har lagt alla mina sparpengar på min nya ide, så jeg hoppas för Guds skull det kommer att bli bättre när jag öppnar butiken, annars blir det pannkaka!!! Jag sätter min lit till Frövis befolkning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar