torsdag 11. juni 2009

Tuffa förhandlingar

I går var vi i møte med hyresvärden ang kontraktet till nya lokalen. Det så i stor del bra ut, utom en sak...Kontraktstiden....
Jeg hade tagit på mig förhandlingshandskene och slo ifrån mig så hårdt jag kunne, men tyvärr ser det ut som om jeg blev slagen knock out. Vi fikk besked om at mitt bud tyvärr inte gikk igenom. Men skam den som ger sig, så jag fant fram vantene denne gangen och prövde mig på en venstre hook....Vi får dommen i morgon, så vi får krysse fingrene.
Jag tycker det är lite lenge å binde sig upp till tre år, jeg vill helst skriva på ett år i taget, men det går dom inte med på. Man vet jo aldri hur det går i vårt ostabila samfunn. Den såkallade lågkonjekturen...
Annars fikk jag min greengate beställning i dag :) Oj, så mycket fiiiint. Risken finns nok att jeg plockar med mig in nogra saker...Kan hände det inte blir nogot kvar till butiken *ler*.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar