søndag 5. juli 2009

Söndag hela veckan.

Nu för tiden tycker jag det inte är annat enn helg och söndager. Veckorna går så himla fort, man jobbar, och pysslar i husetoch är med familjen.
Veckan som kommer är rett lugn som det ser ut nu. Vi hoppas,hoppas,hoppas på at vi skall få nycklarna til lokalen så vi kan börja flytta in. Det hade passet bra eftersom vi inte har så många bokningar.
Jag kommer på fler och fler ting som måste inhandlas och fixas innan så jag känner mig lite stressad. Bland annat måste receptionen bli klar. Den står nu halvfärdig i hallen här hemma.
Vi får ta ett rykk snart.
Ha en trevlig söndag, nu skall familjen ut i skogen på bärtur.

2 kommentarer:

  1. Oh vad skoj, vilket äventyr som väntar er. Önskar så att jag bodde närmre så att jag kunde kika in hos er.

    Lycka till med allt iaf.
    Kram Ida

    SvarSlett
  2. God kväll i stugan!!!
    Tack så jättemycket för titten hos mig,blir jätteglad =)!!!!
    Vad roligt att byta lokal,kommer säkert bli hur skoj och bra som helst =)
    Vad roligt med en verksamhet med kombinerad "Skönhet" och "Inredning", önskar jag bodde närmare =)
    Ta hand om dig och lycka till!!!
    Kram Fia

    SvarSlett