tirsdag 7. juli 2009

Storhandel

Idag har turen gått till Ikea med en god venninne. Vi hyrde släpkärra och tog på oss det svarta bältet i shopping, og begav oss till Marieberg.
Jag kom ut över fem tusen fattigare, men med två fulla vagnar med varor. Bland annat en två-sitsig Ektorp soffa, en stor spegel, tavellister, korgar, bokhylla m.m.
Nä du, det här är inte för amatörer *ler*
Jag ringde hyresvärden i morse och tjatat lite på dom. Jag är tvungen å få nycklarna innan helgen annars vet jag inte hur vi skall hinna. Axlarna hänger oppunder örerna om dagen och jag känner mig jättestressad. Och det är absolut intemig likt. Jag är världen mest cool-lugna person va gäller alt i grunn. Det jag inte hinner i dag, gör jag i morgon kind of girl. Så detta är en ny erfarenhet :)
Så om noen har lite tid över så vet ni vem ni kan ringa *ler*

I morgon skall jag till XL-Bygg å handla lite hyllplan, skruv, pluggar medmera. Min stakkars plånbok kommer tappa ytterligare några kilon innan jag är klar.

Jag skall prova komma ihåg kameran så jag får tagit lite före och efter bilder.
Fortsettning följer.......

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Gud vad härligt att shoppa loss sådär, kan bara tänka mig hur mkt som behövs för att mysa till en lokal. Usch vad tråkigt när saker drar ut på tiden, förstår att ni blir stressade. Själv har jag alldeles för lätt att stressa upp mig.
    Ha det så gott och glöm nu inte att ta bilder. Är nyfiken ju=)
    Kram Ida

    SvarSlett