fredag 7. mai 2010

Jag är så glad....







för alle underbara kunder som kommer till oss. Det har varit en fantastisk vecka, med många behandlingar och bra försäljning. Såna veckor gör att man får hopp för framtiden! Det bidrar heller inte till at min "hemliga" dröm blir mindre :)


Förra fredag ankom en gedigen leveranse från Boel & Jan, men redan i dag var jag tvungen att ringa och komplettera på vissa varor. Underbart! Det märks verkligen att våren är på väg, och att folk är sugna på att fixa hemma.


Jag väntar fortfarande på min leveranse från Ib Laursen, men det ser tyvärr ut för att det dröjer ett tag... Vi håller tummarna för att det dyker upp snart. Jag längtar efter mina rosa skålar... :) Fattar inte varför jag har blivit så "rosa" på mina äldre dagar... Här om dagen köpte jag även en rosa stol...:)


Nu ska jag fortsätta min fredagkväll framför tv`n. Lilltösen sover av sig feberen, och min kärlek har sina två underbara barn hos sig så jag tänkte ta fram lite godis, och kanske en feelgood film när "talang" är slut :)


Trevlig helg på er alla!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar