mandag 31. mai 2010

Och vinnaren är......


Grattis Sandra! Med lite hjälp från min pojkvän har vi nu dragit en vinnare :) Maila mig din adress på nailspetz@hotmail.com så skickar jag den med posten!

Nästa gång får vi hoppas på lite mer intresse :) Det blev inte riktig den hårda konkurransen denna gång :)

Fortfarande inte någon nyheter från Ib, nu börjar jag bli lite trött på att vänta. Någon gånger verkar det som vi små butiker kommer i andra hand. Vi håller tummarna för att det kommer denna veckan!

                                                         En till skylt som väntas in!
                                                        Något att tänka på tjejer :)


Nu sover båda mina hjärtan, liten som stor, så nu ska jag hämta nya "Lantliv" , en skål jordgubbar och njuta av livet :)

Kram på er alla!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar