lørdag 29. mai 2010

Sommaren är kort...

I alla fall om det ska fortsätta vara såhär kallt. Elva grader och en kall vind minner lite om sommar. Nu är juni lika runt hörnet och jag hoppas hoppas att den kommer med några fler plusgrader än maj har bjudit på.
I dag har jag njutit av att vara tillsammans med min dotter, min pojkvän och hans två barn. Vi var till Kvinnersta och tittade på djuren, sen gick turen till Mc Donalds och även till nyöppnade Mediamarkt på Marieberg. Vi var inte ensamma där kan man säga, det såg ut till att hela Örebro hade bestämt sig för att shoppa denna lördagen. Vi åkte hem några kronor fattigare, men en tv rikare. Har planer om att ha en "barn" tv på andra våningen. Min dotter älskar att titta på Pippi, Maddicken och Emil varje morgon, och en stressad mamma säger självklart inte nej så hon får duscha och klä sig i fred :)

Nu ska jag ladda för finalen i Eurovision, tråkigt att inte Sverige kom med, men jag får ta fram den norska flaggan och heja på mitt fosterland :)

Skylt från Ib Laursen väntas in.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar