fredag 10. september 2010

1:a runde

I dag har vi varit i möte med hyresvärden angående nya lokalen. Det började lite trögt, men mot slutten blev vi lite lugnare. Det är så otroligt fyrkantigt all ting, med kontrakter dit och juridiska bestämmelser hit. Ja, jag ser den att har man skrivit ett kontrakt så är den juridisk bindende, men när vi i detta fallet har hittat en lösning som både de gamla hyresgästerna och jag är nöjda med så skulle en tro att allt var bra. Men icke sa nicke... Nu måste de ha ett möte i föreningen, sen måste jag bli godkännd som hyresgäst. Vi får holla tummarna för att det inte är många "gringubbar" i föreningen :)Nästa fredag vet vi hur det har gått.

Annars fick jag en liten leverans från Ib Laursen i dag, men jag tror faktisk jag ska hålla godsakerna för mig själv till jag förhoppningsvis öppnar i nya lokalen :) sorry....

Veronica har köpt hem utstyr till spraytanning så i dag har jag varit provkanin. Vi får se i morgon bitti om jag har blivit spanjol över natten :) Än så länge ser det inte så farligt ut.

I kväll blir det lite målning av högtalare och Idol, jag har inte fått med mig en enda episod för jag var ju i Norge på kurs från tisdag till torsdag.
Nu har jammen gubben tagit fram gitarren och sitter och spelar lite. Det kallar vi riktigt FREDAGSMYYYS ;)

Ha det gott!
Kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar