fredag 24. september 2010

Fredagskväll

Så var det slutet på den här jobbveckan. Efter 11 dagars jobb på raken ska det bli underbart med helg. I kväll har jag tittat på Idol, och jag måste erkänna att tårarna har runnit flera gånger :) Räknar med det är flera med mig där ute :)

Inget nytt om lokalen så långt, tyvärr var det sjukdom i styrelsen så de var tvungna att skjuta fram mötet till måndag kväll....Typiskt eller hur??? Men jag är ganska positiv så jag fortsätter jobba med planerna för butiken. Det kanska betyder otur att beställa varor innan jag har fått ett svar, men man kan inte ligga på latsidan heller. Jag måste ju vara förberedd :)
Tänkte visa er några smakprover på vad som kommer....


Köksskåp av återvinningsträ

Långsmal urna till höger i bild

Kökshylla

Som ni ser är det många godbitar på väg!

Ha en trevlig helg, och ni som är lediga får passa på att njuta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar