fredag 17. september 2010

Hälsning från havet!

Trevlig helg på er! Det är väl många som ska njuta av lite välförtjent ledighet i helgen. Själv planerar jag att gå upp med tuppen i morgon och jobba tolv timmar Jag tycker det är så fruktansvärt roligt, så jag ska faktisk gjöra exakt det samma på söndag, och måndag....Men inte på tisdag, för då får jag komma hem för fem veckor :) Lycka!

Till dig som undra över kläderna, så måste jag tyvärr meddela att jag inte har kläderna i min butik, ej heller någon nätbutik. Jag har faktisk skickat en förfrågan till företaget och jag ska ta kontakt med de i desember igen. Vi får se om jag köper hem något då. Om så blir går det självklart att jag skickar kläderna till dig :)
Jag har lite andra kläder i min butik, från svenska DesignWerket. Också jättefina kläder! Väntar hem en tunica och stickat jacka i sept/okt.




Har även en jättefin klänning/ lång tröja som ser slik ut



Jag har chattat lite med min kollega Veonica i kväll, hon skvallrade lite om va som händer med det jag hoppas blir min nya lokal. Alltid ska det vara nått, men vi får ta ett möte på onsdag när jag kommer hem och försöka hitta en bra lösning på allt. Känner jag blir lite kamplusten :) Grrrrr :)
Men som det heter, "alt ordner seg for snille jenter", så jag är positiv!
Ha en god kväll/ natt!
Kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar