mandag 8. november 2010

Back to normal

I dag var första dagen som var "normal" på väldigt väldigt länge. Skönt att få njuta av resultatet och faktisk ha tid till mina nagelkunder. Faktisk två stycken i dag, så det är kul :)
Nytt fönster har jag fått i dag också, det var en liten spricka i det gamla, men nu är det fixat. Får passa på att sätta upp fönsterdekalen nu medans det är fritt f¨ör smuts  :)

Jag har fotat en himla massa i dag, men såklart glömde jag överföringskabeln i butiken. Ska lägga ut lite nya kort i morgon. Det är många av mina Norgesvänner som har efterlyst närbilder på olika varor, så då får jag göra det ;)

Under finns en bild på barnstolen jag säljer. En "gammeldags" barnstol som man kan vika ner så det blir en stol med bord framför. Den är helt nytillverkad och kommer från Hoppekids, samme leverantör som har de underbaraste barnsängar.

Bra pris är det också, endast 990 kr. 

Återkommer i morgon med flera bilder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar