torsdag 11. november 2010

I dag har det varit en rolig dag på jobbet! Det glädjer mig att så många av er tar turen inom min butik!!! Jättekul att se så många nya ansikten.

I dag får ni till och med se lite nya bilder¨! Min kära sambo har varit så snäll att fått tag på en ny "duppeditt" till kameran, så nu kan jag äntligen lägga över bilder till datorn.


                   Här är bild på förklädet från Boel & Jan.
                           Perfekt när far ska stå vid spisen :)                         149 Kr

                           Jättefin klocka från Silk Flower.
                                                 179 Kr
                                 Fotoram från La Finesse
                                                130 Kr

Snygg gardin från Boel & Jan
599,-
(Två längder)



I morgon är det fredag igen. Tänk att det redan är en vecka sen jag öppnade :) Det går så himla fort, snart är det dags att börja tänka på julklapparna :) 

Öppet 10-16 

Välkommen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar