onsdag 17. november 2010

Julmarknad

För första gången ska jag stå på julmarknaden på Frövifors. Det ska bli spänndande, men jag tycker det är svårt att veta va jag ska ta med, hur mycket jag ska ta med och så vidare. Jag får fundera lite mera i dag.
Själv har jag aldrig varit på marknaden, men har förståttt att det brukar vara en god del folk. Får hoppas vädret är med oss i år så det blir många besökande.
Julmarknaden är öppen för publik lördag och söndag 11-17.

I dag har jag inga nagelkunder inbokad så jag hoppas på lite spring i butiken i stället :)
¨

Tror inte jag har visat bild på den här liften tidigare. Den är alldeles ny. Det roliga med denna är att den har knappar som man fester banden med i stället för att knyta upp den. Det blir en jättefin detalj på gardinen. Trycket är hellre inte så pluttinuttit som mycket av de andra gardiner jag har så denna passar in i alla hem. Tycker den är lite mer "maskulin" så även ungkararna kan ha denna i sitt hem :)
Finns i brädderna 120 cm och 140 cm
Pris 499:- och 549:-

Ha en underbar dag trots det kalla vädret!
Nu får jag skynda mig, sitter fortfarande i morgonrocken osminkad vid frukostbordet.

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar