tirsdag 9. november 2010

Lika forvirrad som en prutt i en korgstol....

Jag lovade er bilder i går, men på något underligt vis så har allt en tendens att försvinna för mig om dagen.  Jag har letat högt och lågt efter duppeditten till kameran, men hittar den inte. Den dyker nog upp när jag inte letar efter den... Försöker igen i morgon!

Annars har det varit ett riktigt oväder här i dag, med vind och snö.
Vi får väl hälsa Kung Vinter välkommen och se det positiva i att det i alla fall har blivit mycket ljusare ute :) Nu har vi julen att se fram emot, och i butiken är det full julstämning. Röd rutiga gardiner, julkulor i massor, en och annan tomte och mycket mer.
Det enda som fattas är julmusiken och glöggen, men det får jag vänta med ett par veckor :)


Välkommen in till oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar