søndag 14. november 2010

Söndag, ingen slappardag :)

Så var det söndag kväll igen och dags för att ladda för en ny spännande vecka. I dag har vi varit otroligt duktiga om jag får säga så :) "Projekt barnrum" är nestan klart. Nu fattas bara en säng och lite finjusteringar sen är det klart! Min dotter har fått sin nya säng med rutchekana och koja så vi har haft tre små busungar som var väldigt nöjda :)

I morgon blir det väl att fixa lite i butiken och sen har jag en nagelkund på eftermiddagen. För ni som är intresserad av att få fina naglar erbjuder jag nagelförlängning för 500 kr ut november.
(Ordinarie pris 650 kr.)

Under ser ni bild av en stickad klänning i mohair från Jeanne d'arc living. Finns i färgerna brun och grå, storlek S. De är ganska rymmliga i storleken, så jag vill hellre säga att det är en
S/M.
Veronica agerar modell igen :) Man ska ju ha lite kul på jobbet ibland!

Scarf 129:-

Klänning 499 kr
Träskor 695 kr


                  Här ser ni en superskön kofta med en rosa topp med hög hals och underbara spetsdetaljer.Båda från DesignWerket.

Topp 349:-
Jacka/kofta 999:-
PS: Tryck på bilden om ni vill se lite bättre :)

Hoppas vi ses i veckan!
Sov gott!





































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar