mandag 13. desember 2010

Snart kommer tomten

Nu närmar julen sig med stormsteg. Många av er har säkert redan inhandlat klapparna för i år. Själv är jag nästan klar, har några få kvar, men det är svårt att hitta tid till att åka iväg. Just nu sitter jag i havet och längtar till morgondagen för då kommer jag hem igen. Det är alltid lika härligt att komma hem till de man saknar under tiden man är borta.

Denna veckan har vi öppet som vanligt. Öppetiderna hittar du till höger på sidan här. Nästa vecka från och med måndag 20. kommer vi ha öppet till klockan sex varje dag utom torsdag 23. december. Då slår vi igen lite tidigare. Kommer tillbaka med mer info om öppetiderna veckan innan jul och mellandagarna.

Hoppas ni tar er tid att komma och titta i min butik, jag ser att det är väldigt många som har tittat på min annons på lindenytt. Det är jätteroligt och jag önskar alla nya kunder hjärtligt välkommen! Tveka inte med att maila eller ringa om ni undrar något.
Kom ihåg: Vi har presenterna för stora och små!

Ha en underbar dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar