lørdag 5. mars 2011

 
 I dag var det en mycket lugn dag på jobbet. Nästan lite långtråkigt så då fick vi hitta på nåt roligt :)
Veronica har besök av sin kusin ocg kusindotter från Göteborg i helgen, så Ida här fick agera model.
Mycket roligare med levande människor på korten så man ser hur kläderna ser ut.
Om ni har tröttnat på klädesbilder får ni scrolla vidare för här kommer flera:)
Sommarklädd på 1-2-3
Klänning 329:-
Spetsleggings 199:-
Kofta 399:-
Träskor 695:-
Klicka på bilden så blir den större!!!
Supermysig i svart/vitt
Knytband i ryggen
429:-
Vita leggings 179:-


Partyklädd i klänning från Designwerk of Sweden
(Stövlar privata)
Passade även på att fota lite textilier från Boel & Jan.
Ni får ursäkta mig, men jag är ingen proffsfotograf.
Tur vi har anlitat en proffs till vårt kommande bröllop :)


Stolfodral randigt 99:-
Kuddfodral 149:-



Sittdyna i mörkblått ock vitt
Snyggt kuddfodral i maritim stil
Finns i matchande gardinlängder



Är inte blått riktigt din färg har vi matchande tyger og gardiner i en ljuv rosa färg.

Nu står melodifestivalen på i bakgrunden 
 Snart ska jag luta mig bakåt i soffan med lite godis i knäet och hoppas på att min stackare av en dotter håller på mageinhållet. Vi hade en liten incident innan läggdags.... :( Pepparkorn here I come!
Nu sitter jag å dansar till den ABBA-inspirerande låten "Something in your eyes" med Jenny Silver.
Konstigt hur man alltid blir på glatt humör när man hör sån musik :)
Ha en härlig kväll och låt den bästa låten vinna!
Vem är eran favorit??????




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar