lørdag 2. april 2011

Denna veckan har verkligen varit rolig! Full fart med fokus på torsdagens modevisning på Fröviskolan.
Det var rakt ut sagt skitkul, och gav blod på tand :)
"Mina" tjejer var jätteduktiga!  Tack så mycket Veronica, Linda och Katarina för att ni var så sporty och ställde upp för mig :)
Och självklart ett stort tack till Maria som var min "assoceartant" för kvällen!

Här kommer lite bilder....


Snygga i håret måste man ju vara...

Full fart i kulisserna


Hur gör de andra tro???

Tjohooo, första vändan avklarad:)


Några av klänningarna jag visade upp har blivit försenade så de väntas in vecka 16 och 17.

Det er verkligen kul att fler av er redan har varit förbi butiken och tittat på kläderna.
Det gör mig så glad!

Kom ihåg dina 10 %  rabatt om du visar upp billjetten innan 9/4.

Välkommen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar