fredag 15. april 2011

Så har jag grejat i butiken igen :)
Mitt underbara köksskåp blev sålt, så då måste jag möblera om för att få rum med alla grejerna.
Så här blev resultatet




Även en provhytt är installerad.



Nya textilier från Boel & Jan.
Gardinerna du ser som hänger i provhytten är sprillans nya,
samt kuddfodral i mormorsrutor i korgstolen.
Även nya hissgardiner som kan fungera som rullgardin har kommit i grått och även i mörkblått.

Kläderna går undan som smör, och jag planerar att utöka mitt sortiment. Det verkar som om Fröviborna tycker det är roligt.
Har varit i kontakt med B.Young i dag, och det ser ut till att jag även ska ta in lite kläder från dom. Ska på "uppackning" i början på mai, sen får vi se. Spennande tider framöver nu :)

Jag tänkte fira påsk på förskott nästa vecka med
30%
på prydnadsaker och barnsaker.

Erbjudandet gäller tisdag 18 april.
(gäller inte textilier, kläder och möbler)

Nu ska jag göra lite naglar innan jag tar helg!
Ha en underbar helg och njut ordentligt!

Kram




1 kommentar:

  1. skåpet blev sååå fint hemma hos mig=) kläder kan säkert funka, är glad att det händer lite i byn=) kram LindaO

    SvarSlett