torsdag 5. mai 2011

I går var min käre kollega Veronica och jag i Västerås för att titta på höstkollektionen från Capri Collection.
Oj, va mycket fint, och så mycket man vill ha.
Man får verkligen hejda sig annars går man konkurs :)
En liten order lär det väl bli i alla fall!

När vi var där fick vi reda på att en av de andra gästerna tillverkar och säljer träskor. Vi gick in på deras hemsida i dag och vi blev såld både Veronica och jag.
Jag var självklart inte sen om att fråga om att få bli återförsäaljare så nu finns det möjlighet att beställa träskor i många varianter.
Jag kommer ta hem på beställning nu till en början, så får vi se om jag köper hem ett lager senare.
Ni kan gå in på deras hemsida http://www.tizzla.se/  och titta på skorna.
Hör av er till mig på epost eller telefon om ni inte har vägarna förbi butiken så tar jag hem åt er.

Visar lite bilder på några av många modeller som finns




Just nu ger jag dig 10%  i premiärrabatt om du beställer innan lördag 14 maj.

Finns även i barnmodeller från storlek 26.
Denna här tyckte jag var såååå himla gullig.


Praktisk med rem för små fötter så de håller sig på foten.

Vill även passa på att köra en vår-rea.
20 %
på nestan hela butiken.
(Gäller inte kläder,skor och möbler.)
Rean startar lördag 7. maj och varar i en hel vecka!!! Till och med nästa lördag.
Passa på nu och meddela alla dina vänner och hela släkten!

Välkommen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar