fredag 6. mai 2011

Reastart i morgon lördag!

För alla ni som inte har läst det tidigare vill jag påminna om rean som startar i morgon lördag!
20%
på all heminredning.

Martine underklänning har kommit, men kun ett exemplar finns kvar just nu. Jag har beställt flera, men de går åt som smör så är det någon som har planera att köpa den är det bäst att vara tidigt ute. Vet inte riktigt när den kommer hem, men tippar på tidigt nästa vecka.



Pris: 299:-

Meja har fått leveransvecka 20, och vi hoppas och tror att den ska komma då. CC har haft lite problem med leverantören, de har inte levererat som de har lovat, därför är det en försening på 8 veckor på vissa plagg. Det är väldigt tråkigt, men tyvärr är det inget vi kan göra åt saken.


"Sigrid" kommer förhåppningsvis nästa vecka, jag vet det är flera som väntar på denna också.

Det var lite uppdateringar på klädfronten :)
Va gäller heminredning är det mycket fint att fynda i veckan som kommer.
Skålar och koppar i fina sommarfärger från Ib Laursen till exempel

Finns i fler modeller och färger.
Underbara gardiner och textilier från Boel & Jan är fortfarande populärt.
Nu när vårsolen kommer fram är det väl på tiden att byta gardiner och piffa i hemmet :)

Själv har jag "storstädat" i kväll. Lister, möbler och golv fick smaka trasan, och mina fönster står på tur. Nu är jag trött så de får vänta tills i morgon eller söndag. I kväll är det Talang 2011 som gäller, sen blir det kanske en mysig "tjejfilm"
Gubben är ute av huset 24 timmar så då får jag passa på att titta på sånt som kanske inte blir prio ett när vi ska hyra film tillsammans :)

I morgon öppnar jag 10:00 och stannar till 14:00.
Välkomna ska ni vara, nya som gamla kunder!

Ha en trevlig fredagskväll!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar