torsdag 23. juni 2011

Förlåt...

för att jag är så dålig på att uppdatera bloggen, men i dessa bröllopstider hinner jag liksom inte med allting.
Nu är det bara en dryg vecka kvar, och mardrömmarna börjar komma. I natt glömde jag att åka till frissan, och brudbuketten var inte alls som jag hade beställd.
Ha,ha, ja vi får hoppas det går bättre i verkligheten.

Hos Snövitt & de små händer det grejer. Än så länge är det bara en massa kläder som är beställt.
Både från Capri Collection och b. Young
Inredningen får vänta tills vi åker på Formexmässan i början på september.

I tisdags var Veronica och jag till Örebro för att möte säljaren för b.Young.
Hon visade kollektionen "Spring Opening"
Mycket härliga färger och olika print.
Varorna kommer inte till butiken för jan-feb så det blir ett tag att vänta.

Här får ni en smakbit av va som komma skall
Är ju tvungen att prova lite :)
Topp och linne beställt.
Underbart sköna jeans i baggy stil.
Och såklart de underbara myskläderna som är mina absolut favoriter.
Jättegullig jacka med volanger och små spetsdetaljer.
Kommer till butiken i december.

Som ni förstår så händer det endel saker på klädfronten.
Men bli inte rädda ni som bara är intresserad av heminredning, det kommer lite nyheter till hösten, jag lovar!

Här följer lite info om öppetider veckorna framöver.
V.26 mån-fre 14-18 Stängt lördag 2/7 pga bröllop.
Vecka 27: Stängt måndag. Resten av veckan som normalt.
V. 28: Öppet måndag-tisdag. Stängt resten.
V.29: Öppet fredag och lördag.

Önskar er en trevlig midsommarhelg!
I dag ser det inte så trevligt ut när man tittar ut genom fönstret, men hoppas det blir bättre till i morgon!

Kram på er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar