fredag 20. januar 2012

Då var man hemma igen efter en otroligt inspirerande dag på Formex mässan.
Så otroligt mycket fina saker att titta på. För min del gick det relativt fort i dag, jag fick sålla ordentligt, för varken min kropp eller plånbok hade så hög smärtgräns i dag :)

Men jag kommer hem med intet mindre än tre nya leverantörer på inredningsidan :)
Först ut har vi danska Falby, som erbjuder underschönt porslin i härliga färger. Lite Green Gate-ish  bara mycket, mycket billigare. Och det tycker vi om eller hur???
 Sen har vi med oss några godsaker från svenska Trademan. Och sist, men inte minst några små härliga skatter från norska Sagen Vintage Design. Då har vi alltså alla tre länder med oss hem :)

Butiken kommer vara fylld med härliga färger till våren, och det bästa är att vi inte behöver vänta så jättelänge. Leveranser kommer skickas ut redan från början av februari.... (har jag i alla fall blivit lovad...)

Jag avslutar med att visa en liten bild från montern till Falby. Så får ni en liten smakbit av vad som väntas :)
Sov så gott



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar