mandag 16. januar 2012

Vårinspiration

Jag har som ni vet stängt på måndagar numera. Detta på grund av att det är så lite kunder just på måndagar. Därför passar jag på att njuta av lite kvalitetstid med min prinsessa som snart fyller 4 år.
I dag gick turen till Ekbacksbadet i Arboga. Oj, vad hon tyckte det var roligt :) Det var faktisk första gången hon badade i en pool sen hon var 4 månader, så man kan säga att det verkligen var på tiden!
Det kommer vi nog göra om flera gånger, i alla fall innan bebisen kommer.

Jag vet att flera av er längtar efter vinter, men jag måste nog säga att jag är riktigt nöjd med vinteren så långt. Ok, jag ska vara enig att det är lite tråkigt för barnen utan snö, men jag känner mig själv så väl att hade det varit snö, hade jag varit inomhus ändå :) Sån har det varit de två sista vintrarna, för det har varit alltför kallt för en frysepinn som jag.
Jag längtar däremot till våren och alla kläder som jag har i beställning. Massa underbara nyheter från Soulmate, Capri Collection och b.young.

Här är lite smakprov på vad som kommer från capri så småning om.....

Erkänn att ni får en liten längtan ni med??? :)
På torsdag är det Formex mässan som gäller för min del, så då blir jag tvungen att stänga butiken.
Jag ska iväg och inspireras av våren och alla dess härligheter. Synd att man inte kan köpa in så mycket, för jag vet att det finns så otroligt mycket jag vill ha....
Men titta är i alla fall gratis :)
Rean på höst och vinter kläder fortsätter för fullt!
Välkommen in för en trevlig handel!
Kram kram!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar