fredag 3. februar 2012

I dag fick jag äntligen lite varor. Oj, vad jag har väntat :)
Denna gången var det heminredning som kom, så nu är det lite vår i butiken redan.
Underbart att se lite färg igen!



Här ser ni några underbara cupcakesburkar. Två olika storlekar, den största kostar 169:- och den lilla 79:-
Hänglyktan kostar 39:- och hurricanevasen/lyktan kostar 79:-
Kakburken som står på hyllan till höger kostar 199:-

Vårens must have är för mig en mumsig cupcake. Tror det blir en rosa och en turkos som får följa med mig hem :)

För ni som väntar på kläder kan jag meddela att det kommer 17 kg kläder nästa vecka. Fick avisering på mail i dag, så de är på ingång.
Återkommer så fort jag har öppnat kartongerna!

Nu ska jag slänga mig på soffan snart och titta på The Voice Sverige. Härligt med fredagkvällar. I morgon kommer målaren också :) Guuuud, vad skönt det ska bli med nya tapeter.
Här kan ni se en före bild......


Nu har han spacklat väggarna så de är lite grå, men tidigare var det vitt,vitt,vitt...
Så får vi se hur det blir med de nya tapeterna :) Jag är väldigt spänd, för efter två veckors sökande efter tapeter tröttnade jag, dels fick lite bråttom så jag valde egentligen en som jag inte alls hade tittat så mycket på. Men jag gillade färgen, så vi körde på det.... :) Ett litet hint är att Leila Lindholm har varit med och designat tapeterna så då kan det inte bli helt fel eller hur??? Jag är ju en sucker för bondromantik :)
Ha en underbar fredagskväll, så kanske vi ses i morgon??? Öppet 10-14!
Välkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar