onsdag 29. februar 2012

Sista dag av februari är snart över för i år, och i morgon går vi in i mars månad. Härligt att våren inte är så långt bort :)
I går kom en ny klänning från b.young. Jättesöt mörkblå med små blommor.
Denna klänning kommer inte riktigt fram på gelgen, måste provas :)



För er som inte har möjlighet att komma till Lions modevisning på Fröviskolan kommer jag arrangera en kundkväll tisdag 27. mars klockan 19:00
Anmälan på mail nailspetz@hotmail.com eller telefon 076 768 2232. Det går bra med et sms :)
Anmälan är bindande!
Förra gången var det tyvärr många som inte kom utan att ge besked, så jag ber om at ni säger till i tid om det dyker upp nåt annat. Jag har ett begränsat antal platser så då är det kanske någon annan som vill ha just din plats.
Du får möjlighet att se kläderna på modell i uformella omgivningar samt umgås med andra trevliga tjejer :)
Jag kommer lämna 10% rabatt på alla köp under kvällen, både kläder och inredning!
Ta chansen att anmäla dig till en mysig kväll :)

Ha en underbar onsdagskväll!
Nu ska jag titta på den hemliga miljonären :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar