torsdag 1. mars 2012

Dagen i dag bjuder också på sol och härlig temperatur :) Bättre start på vår-månaden mars kan vi inte be om eller hur :)
Jag väntar i spänning på det underbara porslinet från Falby, de har lovat att skicka ut det i slutet på februari eller allra senast början på mars. Och där är vi ju nu :) hoppas och tror att det är rätt runt hörnet!

Inga andra paket har anlänt i dag, men vet att det är mera kläder på ingång :)

Nu ska jag snart hämta min lilla tös från dagis. Hon ville hemsk gärna bli hämtad efter maten i dag, så då får hon följa med på jobbet några timmar till pappa har jobbat klart :)

Apropos barn och jobb, några av er undrar säkert hur jag ska göra när bebisen i magen kommer. Jag kommer ha med den lilla här och ha öppet som vanligt. Jag har inte så mycket val när jag inte ens har råd att betala lön till mig själv. Det är svårt att hitta nån som vill jobba för låtsaspengar :)
Hoppas och tror att det kommer gå bra. Jag tror mina kunder har förståelse för min situation.

Ha en strålande torsdag, så hoppas jag att vi syns snart! Glöm inte kundkvällen den 27 mars eller modevisningen på Fröviskolan den 14 mars!

Soliga kramar från mig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar