onsdag 21. mars 2012

Hej på er!

Va gör ni i vårvädret? De har lovat att det ska bli underbart väder i veckan framöver. Över 10 grader ska det vara. Härligt! Då kanske vi snart kan börja gräva till sandlåda och gungställning till barnen. Nu är det tredje sommaren i huset så nu är det på hög tid att barnen får nåt riktigt att leka med när dom är ute. Lite lustigt att jag säger att vi ska gräva :) Vi med betoning på Beniz :) Jag kan ju inte användas till någonting om dagen tjock som jag är.... Nu har nedräkning börjat för fullt kan jag säga, på lördag är det 5 veckor kvar. Spännande att se när och hur det blir denna gång. Har varit med om en förlossning tidigare, men det kan ju aldrig jämföras.

På tal om vår och fint väder så kan jag meddela att jag fick hem porslinet i går. Jag har dock inte hunnit packa upp det, måste planera hur jag ska få ihop det i butiken. Det är fullt överallt :) men jag lovar er att det snart är på plats! Det säljer ju inte när det står i kartongerna :)

Nu får jag lägga i en växel och få på mig både ansikt och frisyr!

Ha en strålande dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar