torsdag 22. mars 2012

I dag packade jag upp det härliga porslinet från Falby.
Jag bara älskar koppar i alla dess slag. Problemet är bara att jag inte dricker varken kaffe eller te.
Jag har försökt lära mig, men det går inte. Kommer nog dricka min Cola Zero tills jag dör av aspartamförgiftning. Usch, man får försöka låta bli tänka på alla gifter man för i sig varje dag.
Ni vill kanske se en bild på porslinet???



Och vet ni vad??? Det finns faktisk mer än koppar :) Det finns tallrikar, tillbringare, plåtburkar,  skålar, servetter, kökshandukar, grytlappar och vaxduk i samma serie.
Ni som inte hinner in och titta i morgon eller lördag får möjlighet att se i alla fall lite av det på söndag utanför Ica.
Tänkte haka på när dom ska fira sina nya öppetider :)

I morgon är det fredag (igen) Guuuud va fort en vecka går. Det är faktisk inte annat än fredagar och måndagar tycker jag.
Ha en bra torsdagskväll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar