søndag 15. april 2012

När man har butik på en liten ort är det inte bara enkelt. Man får hela tiden anpassa sig efter vad som säljer annars är det ju ingen ide. Efter att jag tog hem kläder har jag märkt att det var ett behov för sådant i Frövi. Nu är det åter dags att förnya sig, vidga mina vyer och starta med barnkläder. Jag tror verkligen det finns en marknad för det, så länge det är vettiga priser såklart :) Till veckan kommer det därför hem en laddning barnkläder för baby och barn. Babystorlekarna går från 62 -86 och barn från 92-122.
I dag har jag varit till Ikea för att handla in klädställningar som min älskade man skal hjälpa mig montera. Sen är det bara att vänta in 30 stk kartonger med kläder :) kul,kul!

Jag återkommer när allt är på plats!

Trevlig söndag på er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar